SPØRSMÅL & SVAR

Hvem kan bli medlem?
Fyller du 55 i kalenderåret eller er eldre kan du bli medlem av senioravtaler.

Hvordan blir jeg medlem?
Du trykker på knappen <bli medlem> og registrerer dine opplysninger. I etterkant vil du få tilsendt en epost eller sms der du må verifisere din alder.

Hvordan får jeg rabatt hos nettbutikker?

Først må du logge deg inn på siden. Trykk på knappen logg inn. Finn det tilbudet du ønsker å benytte deg av. Det er 2 måter å få rabatten på. 1. Du må  kopiere en rabattkode (merk den og trykk CTRL C) besøk partneren sin side og lim rabattkoden (trykk CTRL V) når du er i handlekassen til partneren. Du kan også høyre klikke på musen, og velg kopier og høyre klikker der rabattkoden skal limes inn og velg lim inn. 2. Du kommer du rett til tilbudet med å trykke å en direktelink. Hvordan du får rabatten hos den enkelte partner står også forklart på partnersiden.

Hvordan får jeg rabatt hos fysiske butikker?

Trykk på fanen lokale rabatter, da ser du alle steder du får rabatt. Noen restauranter krever at du må forhånds booke bord for at du skal få rabatt. Butikker uten forhåndsbooking fremviser du bare medlemskortet når du skal betale. Du kan bestille medlemskort her

Hva koster det å være medlem av senioravtaler?

Medlemskapet er gratis, men ønsker du å benytte fordeler hos fysiske butikker så må du bestille et medlemskort til kr.99 eller kr. 299 pr. år.

Hvordan kan jeg melde meg av nyhetsbrevet på e-post?

Du trykker enten på linken nederst i mailen hvor det står avmeld nyhetsbrev ellers sender du en epost til post@senioravtaler.no

Hvordan kan jeg melde meg av SMS?

Du sender bare en melding med ordet STOPP til det nummeret du mottok meldinger fra Senioravtaler.no

Hvordan bestiller jeg det fysiske medlemskortet?

Da trykker du linken her

Jeg vil ikke være medlem mer, hvordan sier jeg opp?

Har du medlemskort må du sende dette i retur for å si opp. Har du ikke medlemskort kan du sende en epost til post@senioravtaler.no. Medlemskort kan returneres til: Senioravtaler AS – Vuluveien 1 – 7563  MALVIK

Jeg husker ikke passordet mitt, hva gjør jeg?

Da velger du først logg inn – nederst ser du en link som heter trykk her hvis du har glemt passordet. Trykk på denne og et nytt passord blir sendt til deg på epost eller sms.

Jeg har skiftet mobil, e-post eller adresse, hva gjør jeg?

Da kan du sende oss en epost på post@senioravtaler.no med din nye informasjon.

Jeg fikk ikke min rabatt, hva gjør jeg?

Har du trykket på direkte link hos en partner eller tatt med deg rabattkoden og limt inn i handlekassen til partneren og du får ikke rabatt. Da kan det være at kjøpet ditt ikke kvalifiserer til rabatt. Sjekk vilkårene for rabatten hos partneren som du finner på senioravtaler.no sin partnerside. Hvis det ikke står noe her som tilsier du ikke skal få rabatt så ta kontakt med kundeservice hos senioravtaler.no per epost eller telefon.

Kan vi registrere flere kontoer på samme e-post adresse?

Nei det er ikke mulig

 

Jeg klarer ikke å registrere meg?

Sjekk først at du har format på fødselsdato og at du har en gyldig epost adresse. Uten å ha fylt ut disse feltene korrekt vil du ikke kunne registrere. Er disse feltene fylt ut riktig og du fortsatt ikke får til å registrere deg ta kontakt med kundeservice hos senioravtaler.no på telefon eller epost.

Hvordan behandler senioravtaler.no mine opplysninger?

Senioravtaler.no kan bruke opplysningene inntatt i innmeldingsskjemaet, samt informasjon om bruk av avtaler til å utarbeide statistikk på medlemsmassen. Medlemmer vil forbli anonyme. Denne statistikken kan igjen bli distribuert videre til samarbeidspartnere og andre aktører.

Alle opplysningene blir behandlet i henhold til lovverket og retningslinjer gitt av Datatilsynet. Senioravtaler.no behandler all personlig informasjon konfidensielt, og vi vil på ingen måte utlevere personlig informasjon til andre parter. Utsendelse av informasjon blir gjort i henhold til markedsføringsloven.

Hvordan kontakter jeg senioravtaler?

Du kan nå senioravtaler.no sin kundeservice på:

Generelle henvendelser - Alle henvendelser

E-mail: Send e-post

Facebook: Klikk her og bruk meldingstjenesten

 

Spørsmål om de lokale fordelene og medlemskortet

Tlf: 417 99 900 ( Betjenes Mandag til Fredag mellom 09-15 )

E-mail: Send e-post

Facebook: Klikk her og bruk meldingstjenesten

Vi er opptatt av å kunne hjelpe, og vil svare deg så raskt vi kan!